The Doctor's Philosophy:

Watch your thoughts, they become words..Watch your words, they become actions..Watch your actions, they become habits..Watch your character, they become destiny..

p/s: Org ckp tulis guna otak. paling tidak, tulis guna tangan. Tp wa xpeduli, coz wa still mau tulis guna hati. (^_^)
p/s/s: Semua yang terkandung di dalam blog wa adalah nukilan & pendapat wa sendiri, unless the sources are stated. Maaf jika ada yg inappropriate untuk tontonan umum!

Saturday, April 17, 2010

INALILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI'UN.....T_T

Aku tkejut glew ble adik aku kata ACHIK SPIN meninggal... mmg xku sgka.. sekelip mata jerk kte khilangan insan seni.. mnurut adik aku yg brumur 10 tahun uh..[ak ase dy mmg da pndai bce kot..haha.. so ak ase brita ni btul..]..dy kata arwah ACHIK mninggal sbb accident..nahas jln raya.. cian kt bini dy.. da la bru brpa taun kawen..huk99..sdey ak..ak da la suke lgu2 dy duet ngan NANA dlu.. papepon, ak ucapkn takziah kt family arwah...

AL- FATIHAH......


xlupe gak AL-FATIHAH buat arwah DIN BERAMBOI... td aku tgk cter AFI DAN ABAH.. sdey lak aku tgk arwah blakon..huk99..arwah pergi pon mmg xdisangka2.. sgguh hebat kuasa ALLAH.. Semoga roh arwah berdua dicucuri rahmat...AMIN~ 




Allah swt berfirman :"Dialah yang menciptakan kamu dari tanah, sesudah itu ditentukan-Nya ajal dan ada lagi suatu ajal di sisi-Nya, kemudian kamu masih terus-menerus ragu” . (QS. al-An’âm [6]: 2).

so..kpada kte yg still bernafas ni.. sentiasalah igt MATI..coz ajal n maut tu di tangan ALLAH.. xkn cepat n xkn lambat walaupun sedetik..huhu...

.....SEMBAHYANGLAH KAMU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANGKAN.....







No comments: