The Doctor's Philosophy:

Watch your thoughts, they become words..Watch your words, they become actions..Watch your actions, they become habits..Watch your character, they become destiny..

p/s: Org ckp tulis guna otak. paling tidak, tulis guna tangan. Tp wa xpeduli, coz wa still mau tulis guna hati. (^_^)
p/s/s: Semua yang terkandung di dalam blog wa adalah nukilan & pendapat wa sendiri, unless the sources are stated. Maaf jika ada yg inappropriate untuk tontonan umum!

Thursday, June 9, 2011

My FIRST KISS with..

Assalamualaikum & Hye.



Kau pernah kena kejar lembu?? Aku pernah. 
Waktu tu umur aku 3 tahun, 
dan bertemankan rambut ikat satu di atas kepala 
( mcm pokok kepala  kelapa ) 
& baju Power Rangers kaler merah 
(striking punya merah).. 


Aku pun pergi memberanikan diri menghalau lembu2, 
atau lebih specific, aku halau sekor anak lembu tuh. 
Tapi, aku rasa disebabkan aku sangat2 comel.. 
ulangan, sangat2 comel time tu, 
anak lembu tu pun trasa mau main kejar-kejar ngan aku. 


Aku pun berlari....


" Hiyaaaaaaaaaa...!!!!!!!!! Stop2!! " 


Suara kecil aku yg comel meraih simpati. 
Sampaikan aku terjatuh, oh bukan terjatuh, terbaring. 
Dan dengan rasa penuh 'kasih sayang', dia pun memberikan 'first kiss' khas buat aku. 
Yup, thats my first kiss with animals. 
*ada mau lawan? org kiss2 ngan kucing ka, aku lembu.* (=.=")


Oh ya, lupa.

Lepas tu abang aku n jiran aku tym tu terus pegi halau tu lembu. 
Aku lari sambil menangis teresak-esak kunci diri sendiri dlm bilik + x mau makan. 
Huh, bkn takut dgn lembu, 
tp malu sbb trip2 mau halau lembu, skali aku yg kena halau. (+_+)


Lebih kurg camni la, tp ikat rambut tu mmg betul2 atas kepal, x senget.
N plus, aku teda double chin + yg pasti aku lagi comel. Haha. 




Fine, aku taw aku x pandai bercerita.
Lagi-lagi lah, cerita aku x lawak langsung.
I think I need to brush up my sense of humor laa. 
*Tiba-tiba rasa sedih. :'(


Actually aku x tau mau post pasal apa. 
Sekadar membersihkan sarang labah-labah yg sudah bermaharajalela di blog ni. 


Exam?? 


Oh, silalah jgn tanya. 
Aku hanya bertawakkal. 
Mungkin kurang memuaskan, but I've done my best. 
Next paper is Physiology, on 20th June. 
Mohon doanya. :)








No comments: