The Doctor's Philosophy:

Watch your thoughts, they become words..Watch your words, they become actions..Watch your actions, they become habits..Watch your character, they become destiny..

p/s: Org ckp tulis guna otak. paling tidak, tulis guna tangan. Tp wa xpeduli, coz wa still mau tulis guna hati. (^_^)
p/s/s: Semua yang terkandung di dalam blog wa adalah nukilan & pendapat wa sendiri, unless the sources are stated. Maaf jika ada yg inappropriate untuk tontonan umum!

Thursday, March 31, 2011

Terima kasih ammu internet!

Assalamualaikum & Hye.

It have been more than 2 weeks since my last post.
Today baru dpt smbung balik internet,
wire kna potong tkena effect riots aritu. huhu~
Yeah, I've been here, in Egypt. Alhamdulillah, Praise to Allah..
So that I could start my lectures as before.

How's Egypt?
FINE
Although the armies are everywhere, sampai entrance mau pegi kuliah pun army yg jaga..
But ALL IS FINE.


I observed that Egyptian start to change, step by step.
The Revolution of Egypt on 25th January 2010 have enlighten their spirits to love their country..
And I'm glad for them.
 (^_^)
[ yup, even harga barang da byk naik, mostly naik LE 1.00 ]


I've started my lectures on 27th January,
coz my group kna bagi permission utk tmbah cuti lg sminggu..
hehe. da semua bdk Sabah, n ktorg semua flight lambat..
*Thanx Dr. Omar Sharbawy!wee~ *


Hari first kuliah. Hari Dress Serumah. haha.


Untuk mula balik kuliah selepas sebulan lebih bercuti
tanpa ulangkaji di rumah akan membuatkan anda rasa blur.
Itu yg wa rasa skarang. Till now, still loading2 utk ingat balik apa yg da blajar before ni.
So that, I will limit off my time on facebooking n blogging.
Not for twitter, coz itu peneman study wa. ahaha.


Adat perantau, rindukan kampung. So do I. I miss home.
Umi, abah, kakak, abg, n adik2 ku yg terchenta,
Kak Ngah minta maaf kalau buruk perangai di rumah. eheh.
Doakan kak ngah sini..MUMTAZ aa~


So last for not least, I'll have my Histology exam on this Tuesday.
Wish me luck!
(@_@)


p/s: Wo xiang nian ni. ngeh3.












No comments: