The Doctor's Philosophy:

Watch your thoughts, they become words..Watch your words, they become actions..Watch your actions, they become habits..Watch your character, they become destiny..

p/s: Org ckp tulis guna otak. paling tidak, tulis guna tangan. Tp wa xpeduli, coz wa still mau tulis guna hati. (^_^)
p/s/s: Semua yang terkandung di dalam blog wa adalah nukilan & pendapat wa sendiri, unless the sources are stated. Maaf jika ada yg inappropriate untuk tontonan umum!

Saturday, September 18, 2010

EGYPT...

Alhamdulillah..
at last aku sampai jgak kat ardhu kinanah ni.. 
bumi anbiya'..
EGYPT..
^^

n at last..
aku dapat cari sumber internet..
=.="

Honestly, aku cm xpcaya lg ne suda smpai d mesir..
hahahah..!!!
dun noe y..
trasa macam dalam mimpi..^^

Btw, life aku kat cni setakat ni agak truk la jgak.. but then  ok jgak la..
(mana 1 kali ne..=.=")

yala, org arab kasar2.. mcm mo kna langgar jak aku rasa.. 
ajal trasa sgt dekat..
hon bunyi mcm lagu2 ygsering bkumandang d telinga..
pandangan kabur dgn kabus pasir..
hidung aku da bdarah 3 kali + selsema yg xstop2..
bibir jd kering sgt2..
mata still mo tdur ikut masa malaysia..haha

huhu~awal2 lg..besa la kali kn..
hope aku dpt biasakn dri cepat2 la..

n fyi, maybe kmi suma kna di zagazig.. so..
babai cairo..
ngee~

kla, mo off.. slm perantauan la ne..
ceyh..^^,

muka terencat..=.="


peace..!!


weee~


ni la mesir..


snap..!


ada jugak bha kfc n pizza cni..haha


bangunan sepesen jak..=.="


dust!


blurr..=(


harga dy..LE.21.50

No comments: